به ما ملحق شو!
تماس با ما!
ما رو دنبال کن!
استفاده غیر تجاری
ورود یا ثبت ‌نام شما در گردش s360 به منزله قبول قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌های گردش s360 و قوانین حریم خصوصی است.

کد تایید را وارد کنید

کد 4 رقمی به شماره برای شما ارسال شد.

01:30 تا درخواست مجدد کد
اصلاح شماره موبایل

خوش آمدید

لطفا کلمه عبور خود را وارد کنید.

فراموشی کلمه عبور

برای بازیابی کلمه عبور آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

رمز عبور جدید خود را وارد کنید

عضویت شما تایید شد

لطفا اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنید.

Close

تور هوایی کیش

دانلود پکیج img-tour
( میانگین 0)
شروع از قیمت 33,400,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Kish کیش ایر
تهران کیش
تهران
کیش
Kish
کیش ایر
ECONOMY
ساعت حرکت: 07:15
مدت حرکت : 01:30
رزرو تور
تهران (شروع تور)
سه شنبه 02 مرداد پنجشنبه 04 مرداد
تهران
کیش
Kish
کیش ایر
ساعت حرکت 07:15
مدت حرکت 01:30
کیش (پایان سفر)

برنامه سفر

برای گردش روز اول در کیش آکواریوم کیش را انتخاب میکنیم. آکواریوم کیش از جاهای دیدنی استان هرمزگان به شمار می‌آید و از کامل‌ترین و مجهزترین آکواریوم‌های ایران است که سالانه گردشگران بسیاری از سراسر کشور برای بازدید از آن به جزیره کیش سفر می‌کنند. برای علاقه‌مندان به دنیای زیر آب و افرادی که امکان غواصی ندارند، این آکواریوم فرصتی را فراهم کرده است تا به‌راحتی بتوانند در آن قدم زده و از تماشای آبزیان متنوع خلیج فارس لذت ببرند. در آکواریوم کیش انواع آبزیان زیبا در اندازه‌های مختلف نگهداری می‌شوند که از نظر شکل، رنگ، فلس و ظاهر منحصربه‌فرد هستند. بیشتر بازدیدکنندگان این آکواریوم پژوهشگران، دانشجویان و کودکان هستند. در کنار بازدید از دیگر تفریحات کیش، بازدید از آکواریوم آن خالی از لطف نیست و خاطره خوشی را در کنار خانواده و دوستان برای شما رقم خواهد زد.
برای گردش روز دوم کشتی یونانی کیش را برای شما انتخاب کردیم. کشتی یونانی از جاذبه‌ های گردشگری استان هرمزگان در جزیره کیش است. این کشتی در جنوب غرب جزیره و در حوالی میدان غروب قرار دارد. بهترین راه دسترسی به این جای دیدنی استفاده از تاکسی یا اجاره خودرو است. تاکسی‌ها، بیشترین وسیله حمل‌ونقل عمومی در جزیره هستند که اکثرا به‌صورت دربستی فعالیت می‌کنند.
امروز روز آخره و برای گردش آخرین روز تو این جزیره زیبا براتون یه خرید دلچسب تو مرکز خرید دامون رو در نظر گرفتیم. مرکز خرید دامون یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است که شامل بخش های مختلف رفاهی، تجاری و خدماتی می‌شود. مرکز خرید دامون با در نظر گرفتن امکانات تفریحی در کنار بخش تجاری، توانسته است تا به محبوبیت خود در میان گردشگران بیفزاید. طراحی زیبا و خاص در کنار نورپردازی بی‌نظیر، یکی از دلایل جذابیت مرکز خرید دامون به شمار می‌آید. این مرکز خرید در سه طبقه طراحی شده و بالغ بر ۱۰۰ غرفه را در خود جای داده است.

تورها چارتر و غیر قابل استرداد می‌باشد.

برای اطلاع از هزینه بلیط کودک زیر 5 سال تماس حاصل فرمایید.

هزینه تور برای کودک بالای 5 سال کامل محاسبه می‌شود.

احتمال افزایش و کاهش نرخ وجود دارد.

کارت ملی و شناسنامه به منظور محرمیت

اگر رزروکننده درخواست استرداد هتل تور را داشته باشد یا بخواهد شرایطش را تغییر دهد، این درخواست مطابق قرارداد و مقررات تامین‌کننده هتل انجام خواهد شد. تامین‌کننده موظف است هنگام رزرو اینترنتی تور گردشگری شامل پرواز، هتل و خدمات این شرایط را به هر طریق ممکن به رزروکننده تور اطلاع‌رسانی کرده باشد. سیاست‌های تامین‌کننده برای انصراف یا تغییر شرایط هتل با توجه به شرایط، یکی از حالت‌های زیر خواهد بود:
• بعضی از هتل‌ها از لحظه رزرو غیرقابل‌استرداد (کنسلی) هستند.
• بعضی از هتل‌ها از تاریخ خاصی، بعد از رزرو غیر‌قابل‌استرداد هستند.
• بعضی هم در صورت استفاده‌نکردن از هتل، هزینه یک شب اقامت را کسر و بقیه مبلغ را به مسافر بازمی‌گردانند.

ساعت ورود به هتل و خروج از آن، براساس قوانینی است که در تاییدیه رزرو (واچر) هتل نوشته شده است. مسافران موظفند در آن ساعت‌ها اتاق خود را تحویل بگیرند یا تحویل بدهند به‌طور معمول، ورود به هتل در ساعت 14:00 به وقت محلی و خروج از آن در ساعت 12:00 به وقت محلی انجام می‌شود.

مدت تور 3 روز
سختی تور آسان
کد تور 140306
  • سیم کارت رایگان
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
  • گشت
  • ترانسفر
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ