به ما ملحق شو!
تماس با ما!
ما رو دنبال کن!
استفاده غیر تجاری
ورود یا ثبت ‌نام شما در گردش s360 به منزله قبول قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌های گردش s360 و قوانین حریم خصوصی است.

کد تایید را وارد کنید

کد 4 رقمی به شماره برای شما ارسال شد.

01:30 تا درخواست مجدد کد
اصلاح شماره موبایل

خوش آمدید

لطفا کلمه عبور خود را وارد کنید.

فراموشی کلمه عبور

برای بازیابی کلمه عبور آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

رمز عبور جدید خود را وارد کنید

عضویت شما تایید شد

لطفا اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنید.

Close

تور دبی 5 شب

دانلود پکیج img-tour
( میانگین 0)
شروع از قیمت 31,320,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
fly-dubai فلای دبی
تهران دبی
تهران
دبی
fly-dubai
فلای دبی
ECONOMY
ساعت حرکت: 05:30
مدت حرکت : 02:10
fly-dubai فلای دبی
دبی تهران
دبی
تهران
fly-dubai
فلای دبی
ECONOMY
ساعت حرکت: 08:00
مدت حرکت : 02:10
رزرو تور
تهران (شروع تور)
چهارشنبه 03 مرداد دوشنبه 08 مرداد
تهران
دبی
fly-dubai
فلای دبی
ساعت حرکت 05:30
مدت حرکت 02:10
دبی (5شب)
دبی
تهران
fly-dubai
فلای دبی
ساعت حرکت 08:00
مدت حرکت 02:10
تهران (پایان سفر)

برنامه سفر

برج خلیفه در ابتدا با نام برج دبی شناخته می‌شد؛ اما در زمان افتتاح رسمی آن در سال ۲۰۱۰ به برج خلیفه تغییر نام پیدا کرد. کلمه «خلیفه» از نام شیخ خلیفه بن زاید آل مکتوم، حاکم ابوظبی و امارات متحده عربی گرفته شده است. در زمان ساخت برج خلیفه و دیگر پروژه‌های عمرانی در دبی، بحران اقتصادی باعث شد که کارهای ساخت‌وساز در آستانه تعطیلی قرار بگیرند. در این زمان سخت، ابوظبی بود که به کمک دبی رفت و همین موضوع دلیل اصلی تغییر نام برج به حساب می‌آید.
اوت‌ لت استور دبی اولین مرکز خرید اوت‌ لت در خاورمیانه به شمار می‌آید و میزبان بیش از ۱۲۰۰ برند برتر جهانی است. این بازار بزرگ به خرده‌فروشی اختصاص داده شده و مقصدی نهایی گردشگرانی است که در سفر به دبی، به‌دنبال تخفیف‌های باورنکردنی هستند. اغلب اجناس موجود در این مرکز و ۲۴۰ فروشگاه آن با ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسند که شامل انواع لباس، کیف، کفش، عطر، جواهرات، مبلمان، کامپیوتر، موبایل و اجناس دیگر می‌شود.
آکواریوم بزرگ دبی یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی دبی است که ۱۴۰ گونه‌ دریایی را در مخزن عظیم‌الجثه‌ معلقی به گنجایش ۱۰ میلیون لیتر در دبی مال در خود جای داده است. در بازدید از مرکز خرید دبی پس از گشت‌وگذار در خود پاساژ به تماشای این آکواریوم جذاب بپردازید، وارد باغ وحش زیر آب شوید و در میان تونل‌های آکواریوم قدم بزنید. فعالیت‌های تفریحی بسیاری چون اسنورکلینگ و غواصی برای تماشای حدود ۳۳ هزار ماهی بزرگ و کوچک، سفره ماهی و کوسه در آکواریوم معروف دبی در انتظار شما هستند. آکواریوم دبی مال نمونه کوچکی از اقیانوس است و به شما این امکان را می‌دهد که شکوه این پدیده طبیعی را از نزدیک لمس کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تمام تفریحات، امکانات و بخش‌های مختلف این آکواریوم آشنا کنیم.
سفر به دبی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از انواع تفریح‌های مختلف، سرگرمی‌های جالب، خرید و گشت‌و‌گذار است. شهربازی آی ام جی یکی از محبوب‌ترین مقاصد و جاذبه های گردشگری دبی است که گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. این مجموعه شگفت‌انگیز از مکان‌هایی است که در سفر به دبی «باید» از آن دیدن کنید. آی ام جی، دنیای ماجراجویی است و بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده‌ دنیا به شمار می‌آید. این شهربازی ارائه‌دهنده‌ انواع بازی‌های هیجان‌انگیز نظیر ترن هوایی و بازی‌های وحشتناک و دلهره‌آور است که آدرنالین شما را به‌شدت بالا می‌برد. اکثر این بازی‌ها بر اساس شخصیت‌های کارتونی ساخته شده‌اند.
موزه آینده از زیباترین دیدنی‌های دبی و ساختمان منحصربه‌فرد‌ این شهر مدرن است. ساختمان‌ موزه، معماری پیچیده، زیبا و خلاقانه‌ای دارد. نمای بیرونی موزه آینده دبی با طراحی خارق‌العاده خود، چشم هر گردشگری را هنگام تماشا غرق حیرت می‌کند. این موزه جذاب، همان طور که از نام آن پیدا است، با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تصویری از آینده بشر را پیش چشم مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

تور دبی از تهران ارزان قیمت ویژه بهار+ بهترین هتل های 3 تا 5 ستاره ⭐️ + پرواز ایرتور✈️ +  بیمه مسافرتی

 

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

در صورتی که کاربر به صورتی کتبی از خدمات تور انصراف بدهد ، در صورتی که برای خدمات ذکر شده هنگام خرید اینترنتی شرایط کنسلی مجزا برای پرواز، هتل و خدمات اعلام نشده باشد، از یک ماه تا سه هفته قبل از پرواز معادل 20درصد قیمت کل قرارداد، از سه هفته تا یک هفته مانده به زمان پرواز، معادل 30درصد و در فاصله یک هفته تا 72 ساعت قبل از پرواز معادل 50درصد قیمت کل قرارداد و در کمتر از 72 ساعت قبل از پرواز معادل 70درصد قیمت کل قرارداد به عنوان جریمه از کل مبلغ قرارداد کسر و مابقی وجوه به خریدار پرداخت خواهد شد.

نرخ کودک زیر 2 سال 3.990.000 تومان می باشد.

نرخ تریپل (نفر سوم) از نرخ هر نفر در اتاق دوتخته بیشتر میباشد .

برای افراد بالای 60 سال، هزینه بیمه به عهده مسافر و الزامی است.

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد.

مدت تور 6 روز
سختی تور آسان
کد تور 140312
  • ترانسفر
  • صبحانه
  • گشت
  • بیمه
  • بلیط
  • 3 وعده صبحانه
  • 2 وعده ناهار
  • سیم کارت رایگان
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ