به ما ملحق شو!
تماس با ما!
ما رو دنبال کن!
استفاده غیر تجاری
ورود یا ثبت ‌نام شما در گردش s360 به منزله قبول قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌های گردش s360 و قوانین حریم خصوصی است.

کد تایید را وارد کنید

کد 4 رقمی به شماره برای شما ارسال شد.

01:30 تا درخواست مجدد کد
اصلاح شماره موبایل

خوش آمدید

لطفا کلمه عبور خود را وارد کنید.

فراموشی کلمه عبور

برای بازیابی کلمه عبور آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

رمز عبور جدید خود را وارد کنید

عضویت شما تایید شد

لطفا اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنید.

Close

تور لحظه آخری آنتالیا

دانلود پکیج img-tour

تور لحظه آخری آنتالیا

اشتراک
مدت اقامت

3 شب

تاریخ شروع

اردیبهشت

هتل

ستاره

( میانگین 0)
شروع از قیمت 152,000,000 + 220 دلار
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Airtour ایرتور
تهران آنتالیا
تهران
آنتالیا
Airtour
ایرتور
ECONOMY
ساعت حرکت: 10:00
مدت حرکت : 01:30
Mahan Airline ماهان
آنتالیا تهران
آنتالیا
تهران
Mahan Airline
ماهان
ECONOMY
ساعت حرکت: 18:00
مدت حرکت : 01:30
رزرو تور
تهران (شروع تور)
Thursday 01 January Thursday 01 January
تهران
آنتالیا
Airtour
ایرتور
ساعت حرکت 10:00
مدت حرکت 01:30
آنتالیا (3شب)
آنتالیا
تهران
Mahan Airline
ماهان
ساعت حرکت 18:00
مدت حرکت 01:30
تهران (پایان سفر)

برنامه سفر

روستاهای دوگانه الیمپوس و چیرالی Olympos and the Chimera، در ۸۰ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا جایگاه ویژه‌ای در لیست جاهای دیدنی آنتالیا دارند. محدوده خط ساحلی این روستاها با ویرانه‌های شهر باستانی الیمپوس محاصره شده است. الیمپوس، به بهشت خوش‌گذران‌ها و عاشقان پارتی مشهور است و چیرالی، جایی برای استراحت و ریلکس کردن در تعطیلات. ترکیبی کامل از ساحل و آثار تاریخی، در این جاذبه باشکوه قرار گرفته است.
اگر بخواهیم با شما روراست باشیم باید بگوییم که جاذبه‌های گردشگری تونک تپه آن‌قدر زیاد است که برای رفتن به آنجا و تفریح در آن به یک روز کامل احتیاج دارید. تونک تپه یک منطقه تفریحی در سمت غرب شهر آنتالیا بوده و ارتفاعی حدود ۶۱۸ متر تا زمین دارد. این منطقه برای عاشقان کوه و کوه‌نوردی نیز می‌تواند جذاب باشد اگر هم سختی کوه‌نوردی را نمی‌خواهید تحمل کنید نگران نباشید؛ جاذبه دیگری در این تپه وجود دارد که شما را به راحتی به دل ابرها می‌رود. اگر می‌خواهید این تفریح لذت‌بخش را انجام دهید باید سوار تله‌کابین شوید و خود را روی ابرهای آنتالیا، درست زمانی که از روی دریا عبور می‌کنید حس کنید. البته جاذبه‌های تونک تپه به همین‌جا بسنده نکرده و یک رستوران گردان و چندی از هتل های آنتالیا را در بالاترین ارتفاع این منطقه بنا کرده تا گردشگران بتوانند مناظر رؤیایی خلیج، کوه‌های دیدنی اطراف و چشم‌انداز شهر را از تونک تپه ببینند و روز خود را بسازند.
اگر ساحل کنیالتی را بین سواحل دیگر آنتالیا انتخاب کرده باشید سفر به این جاذبه توریستی برایتان بسیار راحت‌تر است. آکواریوم آنتالیا در نزدیکی همین ساحل قرار گرفته و یکی از بهترین دیدنی‌ها برای خانواده‌هاست زیرا با مسیر ۱۳۱ متری خود می‌تواند حسابی شما را سرگرم و با ۴۰ آکواریوم موضوعی، محو خود کند. موضوع‌های این آکواریوم‌ها عبارت‌اند از جنگل‌های بارانی، ناحیه‌ برفی و ناحیه اقیانوسی که هر کدام گونه جانوری و ماهیان آبزی مختص خود را داراست.

جاهای دیدنی آنتالیا جاذبه های شگفت انگیزی هستند که باید در شهر رنگارنگ آنتالیا ببینید. با خلیجی به رنگ فیروزه‌ای، ماسه‌های طلایی رنگ، معماری زیبای رومی و آثار پیش از تاریخ باشکوه، ممکن است جاهای دیدنی آنتالیا در ترکیه برای برخی بیش از حد انتظار باشد. شاید برای بعضی‌ها، انتخاب از میان این تنوع مکان‌های مختلف، گیج‌کننده و سخت باشد. اما سخت نگیرید! اگر هنوز برنامه سفرتان را نهایی کرده‌اید، نگاهی به لیست ما از ۱۰ مورد از جاذبه های گردشگری آنتالیا بیندازید. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید پس هرچه زودتر نسبت به تهیه بلیط هواپیما برای سفر هیجان انگیز خود اقدام کنید.

 

چه با تورهای زمینی و چه تورهای هوایی به سفر خارجی بروید، باید این مدارک را به آژانس‌های مسافرتی ارائه کرده و در طول سفر نیز همراه‌تان باشد:

کارت ملی

شناسنامه

گواهی سلامت

بیمه مسافرتی

مدارک پزشکی (در صورت مصرف دارو خاص)

برنامه سفر مانند بلیط هواپیما، رزرو هتل و غیره

مدرک مبنی بر تایید پرداخت عوارض خروج از کشور

پاسپورت

ویزا

براساس ماده قرادادهای تورهای طبیعت گردی در صورت کنسلی تور از سوی مشتری با توجه به تعداد روز مانده به سفر مبلغ کنسلی به صورت درصدی از کل مبلغ تور کم می شود و به شرح زیر است:ماده ۲۸- شرایط ابطال سفر های عادی و نوروزی توسط مسافرزمان ابطال سفرهای عادی توسط مسافر/درصد جریمه از کل مبلغاز ۲۹ تا ۱۵ روز قبل از سفر۱۰%از ۱۴ تا ۷ روز قبل از سفر۲۰%از۶ تا ۴ روز قبل از حرکت۴۰%از ۳ تا ۱ روز قبل از سفر۶۰%از۲۴ تا ۱۲ ساعت قبل از سفر۸۰%از ۱۲ساعت و عدم حضور در سفر۱۰۰%

زمان ابطال سفرهای نوروزی توسط مسافر/ درصد جریمه از کل مبلغاز ۲۴ تا ۲۱ روز قبل از سفر۳۵%از ۲۰ تا ۱۱ روز قبل سفر۴۰%از ۱۰تا ۴ روز قبل از حرکت۶۰%از ۳روز تا زمان حرکت یا در صورت عدم حضور درسفر۱۰۰%کنسلی سفرهای یک روزه جریمه ابطال سفرهای یکروزه تا ۴۸ ساعت قبل از سفر شامل ۷۰% مبلغ تور و از آن پس هیچ وجهی مسترد نخواهد شد.کنسلی سفرهای خروجیزمان ابطال سفر از طرف مسافر/ در صد جریمه از کل مبلغ تا ۱۵ روز قبل ۴۰% تا ۲۰ روز قبل از تاریخ حرکت سفر ۶۰% تا ۲۵ روز قبل از سفر ۱۰۰%

برای اطلاع از هزینه تور کودک بالای دو سال تماس حاص فرمایید.

 

مدت تور 4 روز
سختی تور آسان
کد تور 140315
  • گشت
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
  • ناهار
  • شام
  • ترانسفر
  • سیم کارت رایگان
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ