به ما ملحق شو!
تماس با ما!
ما رو دنبال کن!
استفاده غیر تجاری
ورود یا ثبت ‌نام شما در گردش s360 به منزله قبول قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌های گردش s360 و قوانین حریم خصوصی است.

کد تایید را وارد کنید

کد 4 رقمی به شماره برای شما ارسال شد.

01:30 تا درخواست مجدد کد
اصلاح شماره موبایل

خوش آمدید

لطفا کلمه عبور خود را وارد کنید.

فراموشی کلمه عبور

برای بازیابی کلمه عبور آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

رمز عبور جدید خود را وارد کنید

عضویت شما تایید شد

لطفا اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنید.

Close

تور سه روزه استانبول 1403

دانلود پکیج img-tour

تور سه روزه استانبول 1403

اشتراک
مدت اقامت

2 شب

تاریخ شروع

اردیبهشت

هتل

ستاره

( میانگین 0)
شروع از قیمت 142,000,000 + 130 دلار
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Zagros زاگرس
تهران استانبول
تهران
استانبول
Zagros
زاگرس
ECONOMY
ساعت حرکت: 12:30
مدت حرکت : 01:15
Meraj Airline معراج
استانبول تهران
استانبول
تهران
Meraj Airline
معراج
ECONOMY
ساعت حرکت: 17:30
مدت حرکت : 01:15
رزرو تور
تهران (شروع تور)
سه شنبه 15 خرداد پنجشنبه 17 خرداد
تهران
استانبول
Zagros
زاگرس
ساعت حرکت 12:30
مدت حرکت 01:15
استانبول (2شب)
استانبول
تهران
Meraj Airline
معراج
ساعت حرکت 17:30
مدت حرکت 01:15
تهران (پایان سفر)

برنامه سفر

بزرگ‌ترین آب انبار زیرزمینی استانبول اینجاست؛ جایی که با طراحی پیچیده و حیرت انگیز خود، اوج هنر و مهندسی دوران بیزانس را به نمایش گذاشته است. این بنا به دست بردگان در زیرزمین کلیسایی ساخته شده است. در آب انبار باسیلیکا می‌توانید با شخصیت‌های برجسته دوران گذشته آشنا شوید و از نزدیک شاهد یکی از شاهکارهای ساخته‌شده بدست بشر باشید. گفتنی است آب انبار باسیلیکا ۱۴۰ متر طول دارد و از بخش‌های مختلف و بسیار جذابی نظیر سرستون‌های مدوسا و ستون چشم مرغ تشکیل شده است. ناگفته نماند که این مکان به خوبی برای حضور بازدیدکنندگان نورپردازی و بهینه و همچنین به امکانات مختلفی نظیر کافی شاپ مجهز شده است.
شاید ندانید اما قدمت برخی از جاهای دیدنی استانبول به بلندای تاریخ کشور ترکیه است؛ تاریخ تلخی که بخش بزرگی از آن در جنگ و خونریزی و قیام و بی‌عدالتی گذشت و از آن چیزی جز ویرانه‌هایی باستانی بر جای نماند. یکی از مکان های دیدنی استانبول که بیش از دیگر جاهای تاریخی این کشور، شاهد قساوت قلب و بی‌رحمی آدمی بوده، میدان تاریخی هیپودروم است.
چه مذهبی باشید و چه نباشید، مقاومت در برابر تماشای یاقوت کبودی که در هیئت مسجدی باشکوه پیش چشمان شما ظاهر شده است، بسیار دشوار است. مسجد آبی که به مسجد سلطان احمد نیز شهرت دارد، از زیباترین مساجد ترکیه است که با معماری خاص خود و نمای آبی رنگی که از بیست هزار کاشی نیلگون تشکیل شده، در دل منطقه تاریخی فاتح استانبول دلربایی می‌کند.

استانبول، پایتخت سابق امپراتوری روم شرقی و عثمانی، بیش از دو هزار سال است که محل به وقوع پیوستن بسیاری از رویدادهای مهم تاریخی دنیا بوده است. این شهر باستانی که پل ارتباطی اروپا و آسیا محسوب می‌شود، سرنوشت پرماجرایی را از سر گذرانده و تاریخ پرفراز و نشیبی را طی کرده است. تاریخی که ردپای آن در جای جای این شهر و در میان دیوارهای پر رمز و راز جاذبه‌های باستانی آن نهفته است و عاشقان و کاشفان تاریخ را به سوی خود فرا می‌خواند. در این بخش به برخی از مشهورترین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی استانبول خواهیم پرداخت.

چه با تورهای زمینی و چه تورهای هوایی به سفر خارجی بروید، باید این مدارک را به آژانس‌های مسافرتی ارائه کرده و در طول سفر نیز همراه‌تان باشد:

کارت ملی

شناسنامه

گواهی سلامت

بیمه مسافرتی

مدارک پزشکی (در صورت مصرف دارو خاص)

برنامه سفر مانند بلیط هواپیما، رزرو هتل و غیره

مدرک مبنی بر تایید پرداخت عوارض خروج از کشور

پاسپورت

ویزا

براساس ماده قرادادهای تورهای طبیعت گردی در صورت کنسلی تور از سوی مشتری با توجه به تعداد روز مانده به سفر مبلغ کنسلی به صورت درصدی از کل مبلغ تور کم می شود و به شرح زیر است:ماده ۲۸- شرایط ابطال سفر های عادی و نوروزی توسط مسافرزمان ابطال سفرهای عادی توسط مسافر/درصد جریمه از کل مبلغاز ۲۹ تا ۱۵ روز قبل از سفر۱۰%از ۱۴ تا ۷ روز قبل از سفر۲۰%از۶ تا ۴ روز قبل از حرکت۴۰%از ۳ تا ۱ روز قبل از سفر۶۰%از۲۴ تا ۱۲ ساعت قبل از سفر۸۰%از ۱۲ساعت و عدم حضور در سفر۱۰۰%

زمان ابطال سفرهای نوروزی توسط مسافر/ درصد جریمه از کل مبلغاز ۲۴ تا ۲۱ روز قبل از سفر۳۵%از ۲۰ تا ۱۱ روز قبل سفر۴۰%از ۱۰تا ۴ روز قبل از حرکت۶۰%از ۳روز تا زمان حرکت یا در صورت عدم حضور درسفر۱۰۰%کنسلی سفرهای یک روزه جریمه ابطال سفرهای یکروزه تا ۴۸ ساعت قبل از سفر شامل ۷۰% مبلغ تور و از آن پس هیچ وجهی مسترد نخواهد شد.کنسلی سفرهای خروجیزمان ابطال سفر از طرف مسافر/ در صد جریمه از کل مبلغ تا ۱۵ روز قبل ۴۰% تا ۲۰ روز قبل از تاریخ حرکت سفر ۶۰% تا ۲۵ روز قبل از سفر ۱۰۰%

 

شرایط و مقررات کلی سفر
به جهت حفظ و حراست هرچه بیشتر محیط زیست، از همراه داشتن هرگونه ظروف یک‌بار مصرف پرهیز فرمایید.
به دلیل محدودیت فضای بار در وسایل نقلیه، از همراه داشتن کوله و یا چمدان با ظرفیت بیشتر از ۲۰ کیلوگرم خودداری فرمایید.
قبل از ثبت‌نام لطفا شرایط سفر، برنامه سفر و خدمات کلی سفر360 را مطالعه نمایید و در صورت هرگونه ابهام با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.
در سفرهای زمینی چیدمان صندلی در وسایل نقلیه بر اساس تاریخ ثبت نام و تعداد افراد هر گروه صورت می‌گیرد.
برنامه اعلام شده در شرایط عادی بوده و با بروز هرگونه تغییر در شرایط آب و هوایی و یا سایر عوامل محیطی و فنی قابلیت جابه‌جایی را دارد.
مدت تور 3 روز
سختی تور آسان
کد تور 140313
  • گشت
  • بیمه
  • بلیط
  • 3 وعده صبحانه
  • 2 وعده ناهار
  • ترانسفر
  • سیم کارت رایگان
  • صبحانه
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ