به ما ملحق شو!
تماس با ما!
ما رو دنبال کن!
استفاده غیر تجاری
ورود یا ثبت ‌نام شما در گردش s360 به منزله قبول قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌های گردش s360 و قوانین حریم خصوصی است.

کد تایید را وارد کنید

کد 4 رقمی به شماره برای شما ارسال شد.

01:30 تا درخواست مجدد کد
اصلاح شماره موبایل

خوش آمدید

لطفا کلمه عبور خود را وارد کنید.

فراموشی کلمه عبور

برای بازیابی کلمه عبور آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

رمز عبور جدید خود را وارد کنید

عضویت شما تایید شد

لطفا اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنید.

Close

تور زمینی ایروان

دانلود پکیج img-tour
( میانگین 0)
شروع از قیمت 36,000,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
seirosafar سیر و سفر
تهران ایروان
تهران
ایروان
seirosafar
سیر و سفر
ECONOMY
ساعت حرکت: 00:00
مدت حرکت : 00:00
seirosafar سیر و سفر
ایروان تهران
ایروان
تهران
seirosafar
سیر و سفر
ECONOMY
ساعت حرکت: 00:00
مدت حرکت : 00:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
دوشنبه 14 خرداد پنجشنبه 17 خرداد
تهران
ایروان
seirosafar
سیر و سفر
ساعت حرکت 00:00
مدت حرکت 00:00
ایروان (3شب)
ایروان
تهران
seirosafar
سیر و سفر
ساعت حرکت 00:00
مدت حرکت 00:00
تهران (پایان سفر)

برنامه سفر

باغ گیاه شناسی ایروان یکی از مناطقی است که حدود ۲۰۰ گونه گیاهان بومی و کمیاب را در دل خود جای داده و امروزه به عنوان مرجع تحقیق و مطالعه درباره گیاهان ارمنستان استفاده می‌شود. علاوه بر این فضایی به شدت جذاب و چشم‌نواز دارد که می‌تواند پذیرای شما برای یک بعد از ظهر دل‌انگیز باشد.
گالری ملی یکی دیگر از جاذبه‌هایی است که در میدان جمهوری ایروان واقع شده و کلکسیونی از آثار هنری روسی، ارمنی و اروپایی است. این گالری هنری هم اکنون حدود ۲۶۰۰ هزار اثر هنری را در دل خود جا داده و برای نمایش بهتر، آن‌ها را در ۵۶ سالن جداگانه به تماشای عموم گذاشته است. ناگفته نماند با مراجعه به این گالری می‌توانید آثار هنری ایروان آیوارزوفسکی را نیز مشاهده کنید. این فرد نقاشی‌های برجسته و مشهوری دارد که در دنیا ارزش خاصی برای آن‌ها قائل هستند.
اگر دوست دارید یکی از مساجدی را که در دوران حکومت صفویه در شهر ایروان ساخته ‌شده است، از نزدیک تماشا کنید، مسجد کبود مناسب شما است. از آنجا که رنگ کاشی‌ها و درب ورودی این مسجد آبی است به آن مسجد کبود گفته می‌شود. به این مسجد نام‌های دیگری نظیر مسجد گک جامی، مسجد آبی آسمانی و مسجد پارسی گفته می‌شود.

با تور خارجی سفری راحت به خارج از کشور، بدون دغدغه زبان، هتل، پرواز و قیمت را تجربه می‌کنید. ما حتی به دورترین نقاط کشور نیز تورهای خارجی مناسبی داریم. با بهره‌مندی از تور لیدرهای مجرب، سفرتان پر از گردش و تفریح در مکان‌های مناسب می‌شود. اما این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های تور مسافرتی خارجی نهال گشت است. در ادامه این تورها را با نگاهی دقیق‌تر به شما معرفی می‌کنیم.

چه با تورهای زمینی و چه تورهای هوایی به سفر خارجی بروید، باید این مدارک را به آژانس‌های مسافرتی ارائه کرده و در طول سفر نیز همراه‌تان باشد:

کارت ملی

شناسنامه

گواهی سلامت

بیمه مسافرتی

مدارک پزشکی (در صورت مصرف دارو خاص)

برنامه سفر مانند بلیط هواپیما، رزرو هتل و غیره

مدرک مبنی بر تایید پرداخت عوارض خروج از کشور

پاسپورت

ویزا

براساس ماده قرادادهای تورهای طبیعت گردی در صورت کنسلی تور از سوی مشتری با توجه به تعداد روز مانده به سفر مبلغ کنسلی به صورت درصدی از کل مبلغ تور کم می شود و به شرح زیر است:ماده ۲۸- شرایط ابطال سفر های عادی و نوروزی توسط مسافرزمان ابطال سفرهای عادی توسط مسافر/درصد جریمه از کل مبلغاز ۲۹ تا ۱۵ روز قبل از سفر۱۰%از ۱۴ تا ۷ روز قبل از سفر۲۰%از۶ تا ۴ روز قبل از حرکت۴۰%از ۳ تا ۱ روز قبل از سفر۶۰%از۲۴ تا ۱۲ ساعت قبل از سفر۸۰%از ۱۲ساعت و عدم حضور در سفر۱۰۰%

زمان ابطال سفرهای نوروزی توسط مسافر/ درصد جریمه از کل مبلغاز ۲۴ تا ۲۱ روز قبل از سفر۳۵%از ۲۰ تا ۱۱ روز قبل سفر۴۰%از ۱۰تا ۴ روز قبل از حرکت۶۰%از ۳روز تا زمان حرکت یا در صورت عدم حضور درسفر۱۰۰%کنسلی سفرهای یک روزه جریمه ابطال سفرهای یکروزه تا ۴۸ ساعت قبل از سفر شامل ۷۰% مبلغ تور و از آن پس هیچ وجهی مسترد نخواهد شد.کنسلی سفرهای خروجیزمان ابطال سفر از طرف مسافر/ در صد جریمه از کل مبلغ تا ۱۵ روز قبل ۴۰% تا ۲۰ روز قبل از تاریخ حرکت سفر ۶۰% تا ۲۵ روز قبل از سفر ۱۰۰%

جهت دریافت قوانین این سفر تماس بگیرید.

مدت تور 4 روز
سختی تور
کد تور 140317
  • گشت
  • ترانسفر
  • سیم کارت رایگان
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ