به ما ملحق شو!
تماس با ما!
ما رو دنبال کن!
استفاده غیر تجاری
ورود یا ثبت ‌نام شما در گردش s360 به منزله قبول قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌های گردش s360 و قوانین حریم خصوصی است.

کد تایید را وارد کنید

کد 4 رقمی به شماره برای شما ارسال شد.

01:30 تا درخواست مجدد کد
اصلاح شماره موبایل

خوش آمدید

لطفا کلمه عبور خود را وارد کنید.

فراموشی کلمه عبور

برای بازیابی کلمه عبور آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

رمز عبور جدید خود را وارد کنید

عضویت شما تایید شد

لطفا اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنید.

Close

تور ترکیبی گرجستان باتومی تفلیس بهار 1403

دانلود پکیج img-tour

تور ترکیبی گرجستان باتومی تفلیس بهار 1403

اشتراک
مدت اقامت

3 شب

تاریخ شروع

خرداد

هتل

ستاره

( میانگین 0)
شروع از قیمت 229,000,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Varesh وارش.
تهران تفلیس
تهران
تفلیس
Varesh
وارش.
ECONOMY
ساعت حرکت: 07:00
مدت حرکت : 00:00
Gulf Air گلف ایر
تفلیس تهران
تفلیس
تهران
Gulf Air
گلف ایر
ECONOMY
ساعت حرکت: 13:00
مدت حرکت : 00:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
چهارشنبه 23 خرداد شنبه 26 خرداد
تهران
تفلیس
Varesh
وارش.
ساعت حرکت 07:00
مدت حرکت 00:00
تفلیس (3شب)
تفلیس
تهران
Gulf Air
گلف ایر
ساعت حرکت 13:00
مدت حرکت 00:00
تهران (پایان سفر)

برنامه سفر

جاهای دیدنی تفلیس را از سمبل این شهر شروع کنیم. همانطور که پاریس برج ایفلش را دارد و لندن برج ساعت را، نماد تفلیس هم مجسمه مادر است. بخش جالب ماجرا این است که شما در هر نقطه‌ی تفلیس که بایستید کارتلیس ددا را می‌بینید.

این مجسمه ۲۰ متری آلومینیومی بر فراز تپه‌های سولالاکی قرار دارد و یک جورهایی مثل چشم نگهبان تفلیس است. در دست راست بانوی گرجی شمشیری به تعبیر سلحشوری و تهدید دشمنان، و در دست چپ او جامی به معنای خوشامدگویی به مهمانان قرار دارد. ساخت این مجسمه در سال ۱۹۵۸ به مناسبت جشن ۱۵۰۰سالگی شهر تفلیس انجام شد.
پل صلح و چشم انداز خیره کننده آن از جاهای دیدنی تفلیس در شب هستند. این پل ۱۵۰ متری بر روی رود کر قرار گرفته است. چراغ‌هایی که در پل به کار رفته‌اند (۶۰۴۰ لامپ LED!) کمی قبل از غروب آفتاب روشن می‌شوند و انعکاس مسحورکننده‌ای روی آب ایجاد می‌کنند. پل صلح با پوسته فولاد و شیشه ساخته شده و یک پل پیاده رو به حساب می‌آید.اگر اهل قدم زدن در شب هستید حتما سری به پل صلح بزنید. به خصوص که در شب‌ها برنامه‌هایی مثل موسیقی کلاسیک و رقص آب در این مکان برگزار می‌شود.
میدان آزادی در تفلیس، فقط یک میدان نیست! این مکان همیشه جایی برای غم‌ها و شادی‌های مردم گرجستان در طول تاریخ بوده است. تظاهرات سیاسی مهم مثل استقلال از روسیه، انقلاب رز، جشن‌ها و پیروزی‌ها در همین جا شکل گرفته است. جدا از این ارزش سیاسی و اجتماعی، این میدان از جذاب‌ترین جاهای دیدنی تفلیس برای توریست‌ها است. بسیاری از مراکز خرید، هتل‌ها، کافه‌ها، گالری‌ها و موزه‌ها در اطراف همین میدان قرار دارند.
یکی از نمادهای محله قدیمی و البته یکی از شاخص‌ترین مکان های دیدنی تفلیس برج ساعت است. این ساعت آنقدر جذاب و عجیب غریب است که انگار از دل قصه‌های والت دیزنی بیرون آمده. شاید انیمیشنی بودن سازه چندان بی‌ربط به سازنده آن نباشد. چند سال قبل ریزوگابریازده عروسک گردان و نمایشنامه نویس کودک این ساعت را طراحی کرده است. تمام قطعات و بیش از ۱۰۰ کاشی استفاده شده در برج، کار صنعتگران گرجستان است.
ماجرای ساعت تفلیس همینجا تمام نمی‌شود! هر روز راس ساعت ۱۲ فرشته‌ای از در ساعت بیرون می‌آید و با چکش به زنگ ضربه می‌زند! علاوه بر ظهر، هر روز ساعت ۷ غروب هم توریستها در مقابل این برج می‌توانند شاهد نمایش عروسکی کوتاه با نام «چرخه زندگی» باشند. در کنار سایر جاهای دیدنی تفلیس، این ساعت یک جاذبه متفاوت است که روح قصه و رویا را در شهر جاری کرده. پس فراموش نکنید در ۲ زمان ظهر یا ۷ غروب حتما سری به اینجا بزنید.

تور تفلیس باتومی ترکیبی گرجستان از تهران  ارزان قیمت ویژه بهار

بهترین هتل های 3 تا 5 ستاره

ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی 

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

در صورتی که کاربر به صورتی کتبی از خدمات تور انصراف بدهد ، در صورتی که برای خدمات ذکر شده هنگام خرید اینترنتی شرایط کنسلی مجزا برای پرواز، هتل و خدمات اعلام نشده باشد، از یک ماه تا سه هفته قبل از پرواز معادل 20درصد قیمت کل قرارداد، از سه هفته تا یک هفته مانده به زمان پرواز، معادل 30درصد و در فاصله یک هفته تا 72 ساعت قبل از پرواز معادل 50درصد قیمت کل قرارداد و در کمتر از 72 ساعت قبل از پرواز معادل 70درصد قیمت کل قرارداد به عنوان جریمه از کل مبلغ قرارداد کسر و مابقی وجوه به خریدار پرداخت خواهد شد.

برای افراد بالای 60 سال، هزینه بیمه به عهده مسافر و الزامی است

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد.

مدت تور 4 روز
سختی تور میانگین
کد تور 140319
  • گشت
  • سیم کارت رایگان
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
  • ناهار
  • ترانسفر
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ