به ما ملحق شو!
تماس با ما!
ما رو دنبال کن!
استفاده غیر تجاری
Close

تور پوکت بانکوک 1403

دانلود پکیج img-tour
( میانگین 0)
شروع از قیمت 290,000,000 + 280 دلار
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Pegasus پگاسوس
تهران پوکت
تهران
پوکت
Pegasus
پگاسوس
ECONOMY
ساعت حرکت: 04:00
مدت حرکت : 00:00
Pegasus پگاسوس
پوکت تهران
پوکت
تهران
Pegasus
پگاسوس
ECONOMY
ساعت حرکت: 17:00
مدت حرکت : 00:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
چهارشنبه 17 مرداد یکشنبه 21 مرداد
تهران
پوکت
Pegasus
پگاسوس
ساعت حرکت 04:00
مدت حرکت 00:00
پوکت (4شب)
پوکت
تهران
Pegasus
پگاسوس
ساعت حرکت 17:00
مدت حرکت 00:00
تهران (پایان سفر)

برنامه سفر

ساحل کاتا یکی از مراکز تفریحی پوکت است که شکل و شمایل خاصی دارد. مثلا اطراف آن از تپه‌های سرسبز، درختان دم‌اسبی و نخل پوشیده شده است. به همین خاطر این ساحل همیشه پر از گردشگرانی است که از نقاط دور و نزدیک برای گشت و گذار و خوشگذرانی می‌آیند. در ساحل کاتا به هیچ وجه تشنه و گرسنه نمی‌مانید، چون در اینجا امکانات خوبی برای رفاه حال شما فراهم شده است. مثلا غرفه‌هایی در کنار این ساحل تعبیه شده که در آن خوراکی‌های خوشمزه، نوشیدنی‌های دلچسب و انواع ساندویچ پیدا می‌شود. اگر هم به دنبال غذاهای سنتی و مفصل‌تر باشید، رستوران‌هایی در فاصله کمی از این ساحل قرار دارند که حتی با پای پیاده هم می‌توانید خودتان را به آنها برسانید.
ساحل آزاد به واسطه طبیعت بکر و دست‌نخورده‌ای که دارد، حسابی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اما این ساحل کمی دورتر از جزیره است و همین موضوع باعث شده که دسترسی به آن کمی سخت‌تر باشد. اگر واقعا به دنبال یکی از جاهای دیدنی پوکت هستید، که در کنار بهره‌مندی از زیبایی چشم‌نواز بتوانید طعم آرامش را هم تجربه کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما همین ساحل آزاد است.
پارک فانتاسی یکی از جاهای دیدنی پوکت است که واقعا ارزشش را دارد، حداقل برای یک بار هم که شده به آنجا بروید و دنیایی از سرگرمی‌های مهیج و غذاهای متنوع را تجربه کنید. یکی از ویژگی‌های این پارک این است که مطابق با فرهنگ کشور تایلند ساخته شده و زیبایی خاصی را به خودش اختصاص داده است.
بازار وایکینگ استریت یکی از جالب‌ترین جاهای دیدنی پوکت تایلند است که در شهر قدیمی واقع شده و افراد بومی غالبا آن را به اسم لاردیای می‌شناسند. جالبی این بازار در این است که بیشتر حالت بازارهای قدیمی خودمان را دارد و همان حال‌وهوا را برایمان تداعی می‌کند. اگر به دنبال جایی برای نوش جان کردن غذاهای سنتی تایلند هستید، یا دلتان می‌خواهد زیباترین صنایع دستی شهر پوکت را خریداری کنید، حتما به بازار وایکینگ استریت سر بزنید، مطمئن باشید که دست خالی برنمی‌گردید.
کارون سومین ساحل طولانی پوکت به حساب می‌آید. در حقیقت این ساحل مربوط به شهر کارون تایلند می‌شود و به همین دلیل این چنین نام‌گذاری شده است. این ساحل شن‌های بسیار نرمی دارد که قدم زدن روی آن یکی از خاطرات جالب شما خواهد شد.

تورها چارتر و غیر قابل استرداد می‌باشد.

پرداخت 70٪ از مبلغ تور هنگام عقد قرارداد الزامی می‌باشد.

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می‌باشد.

به دلیل نوسانات دلار تمامی مبلغ تورها چک شود.

اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماه

دو قطعه عکس 4*6 زمینه سفید جدید

کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

تمکن مالی به مبلغ حداقل 50 ملیون تومان به ازای هر نفر

در صورتی که کاربر به صورتی کتبی از خدمات تور انصراف بدهد ، در صورتی که برای خدمات ذکر شده هنگام خرید اینترنتی شرایط کنسلی مجزا برای پرواز، هتل و خدمات اعلام نشده باشد، از یک ماه تا سه هفته قبل از پرواز معادل 20درصد قیمت کل قرارداد، از سه هفته تا یک هفته مانده به زمان پرواز، معادل 30درصد و در فاصله یک هفته تا 72 ساعت قبل از پرواز معادل 50درصد قیمت کل قرارداد و در کمتر از 72 ساعت قبل از پرواز معادل 70درصد قیمت کل قرارداد به عنوان جریمه از کل مبلغ قرارداد کسر و مابقی وجوه به خریدار پرداخت خواهد شد.

پرداخت 70٪ از مبلغ تور هنگام عقد قرارداد الزامی می‌باشد

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می‌باشد.

به دلیل نوسانات دلار تمامی مبلغ تورها چک شود.

مدت تور 5 روز
سختی تور میانگین
کد تور 140321
  • گشت
  • ترانسفر
  • بلیط
  • صبحانه
  • ناهار
  • شام
  • سیم کارت رایگان
  • بیمه
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ